måndag 9 maj 2011

Inte helt försvunnen...

Nej, jag är inte helt försvunnen, men jag bloggar mest på min företagsblogg för tillfället. De stunderna som jag inte är ute hos en kund och beskär, krattar, rensar ogräs eller liknande dvs. Våren är här och med den kommer kunderna :) Jag har varit ute i Skelleftehamn och hållit ett föredrag ikväll.
Hihi... Nästa måndag ska jag till Skelleftehamn igen, men då är det på grund av nåt helt annat, då flyttar vi! Vi skriver på alla papper och betalar lagfart och sånt på måndag, sedan är huset vårt!
Fatta vad häftigt!
Och fatta vad jobbigt och trångt det är här hemma just nu... Kartonger överallt och skåpen är halvtomma lite här och var. Vissa av skåpens innehåll är inte i kartonger utan ligger sorterade i högar och väntar på att förpackas... Huga, vilket jobb :P
Det är roligare att flytta in än att flytta ut.

Jag är toktrött redan, så det blir nog sängen för mig nu. Skönt att ligga ner och stänga ögonen...

Over and out!

Inga kommentarer: