tisdag 8 februari 2011

migrän

Jag hatar migrän.
Det värsta som finns är när man känner pulsen dunka i huvudet, alla ljus bländar en så man bara vill rulla ihop i fosterställning och dra ett väldigt tjockt täcke över en :P
Tack och lov så hjälper det väldigt bra för mig att ta en ipren och göra precis som ovanstående, sen sova nån timme. Det går inte över helt, men man kan iaf fungera som en hel människa igen efter det.
Det enda som får det att gå över helt är att ta en tablett strax innan man går och lägger sig för natten. Då brukar det ha försvunnit till nästa dag.

Så just nu fungerar jag, men väldigt långsamt.
Sitter och försöker bygga ihop en daggkåpa, frågan är bara, gör jag blommorna åxå? Och om jag gör det, hur gör jag det? Ett ljusgult burr, men jag vet inte exakt hur jag går tillväga för att skapa ett sånt. Nåja, får leka lite till och se vad jag kommer fram till.

Huvet surrar. Jag gillar inte det.

Inga kommentarer: