lördag 1 augusti 2009

Bröllop

Idag är det dags för första bröllopet av tre. Jag har typ drömt mardrömmar om det! Först och främst hade vi glömt kameran hemma (oh, jag ska leta reda på den direkt! Sådärja!) sen var vi sena. Till slut visade det sig att det var jag och Leif som skulle gifta sig. Jag tyckte det var jättekonstigt, för det var ju fel datum, inte många utav våra inbjudna var där. Och jag hade inte min klänning utan bara underkjolen och en vit korsettliknande sak... Sen spårade drömmen ur totalt.
Det var inte vårt bröllop, utan vi övade bara. Träffade en gammal barndomsvän och hon berättade om ytterligare en kompis från då som hade tagit sitt yngsta barn och rymt hemmifrån från sin man.
Sen var vi på en festival på en ö, men nånting hände, nån form av brand eller liknande, så att festivalen slutade. Alla bara sprang ut i skogen som omgav ön. Där stannade dom för ett tag, tills dom olika klanerna (dvs dom som tidigare varit försäljare) började kriga mot varandra, vi kutade för att komma in i skogen igen, bort från kriget.
När vi vågade oss fram igen hade alla andra dött...
Jag tror att vi senare blev räddade av en båt som kom, men efter det minns jag inget mer.
Hur var din natt? ;)

Nu ska jag duscha, sen äta en ordentlig frukost, sy fast axelbanden på min klänning och efter det ner på stan!

Kramen!

Inga kommentarer: