söndag 19 juli 2009

Trästock II

Så, då var trästock över. Det har varit riktigt kul. Haft intressanta debatter och lite mer ointressanta med folk som mest bara vill provocera. Det ger ju inget att prata med dom seriöst, så jag tröttnar ganska fort då.
Men det har varit mkt bra! Träffat många nya ansikten av både pirater och annat folk. Pratat mkt med Ung vänster, en hel del med centerpartister och väldigt mkt med Grön ungdom.

Imorgon blir en lite tyngre dag, eller morgon iaf. Ska vara på nordanå vid 10 och plocka undan tält, soffa, bord, trasiga datorer och integritetsbåset. Båset blev för övrigt inte använt mer än som omklädningsrum för oss som satt i tältet. Men det var en rolig idé iaf :)
Jag tror att jag satsar på att sova sen på eftermiddagen, möjligen ta ett varmt bad åxå... Göra nåt tvärtemot vad vi har gjort annars...

Leif åker till Jämtland imorgon. Blir där en vecka så jag blir gräsänka. Men det ska nog funka bra ändå, börjar mina tre veckor som semestervikarie på jobbet igen på onsdag. Och kvällarna är redan bokade... Var tar tiden vägen egentligen?

Ja, nu är det iaf dags för sängen, skickar med ett roligt klipp för er innan dess :)

Kram och godnatt!

Inga kommentarer: