måndag 10 december 2007

imorgon

Imorrn ska jag till Ume och hälsa på min älskling. Äntligen ska vi träffas igen! Mer än en vecka sen senast. Det är ganska lång tid när man är van att vara sambo. Han har ju dessutom inte ens jobbat senaste veckorna, utan varit sjukskriven och hemma med mig... Konstig omställning.
Men som sagt. Imorgon ska vi träffas igen.
Och jag ska ta med mig en massa saker till honom. Ska göra mat som han kan äta ist för den äckliga sjukhusmaten, han ska få sin mp3spelare och lite sånt :)
Kommer dessutom att åka med en kompis, han följer med alltså, och han skulle ta med Knasentidningar och sånt till honom.
Känns skönt att få vara med honom. Även om det nu bara blir en dag.
Sköntatt vara ledig åxå. Jag börjar bli lite utarbetad... Sa att jag inte kunde jobba så mkt i veckan, jag har inte städat på ett mkt bra tag, och är inte färdigt med julklapparna än heller... Mkt att göra innan jul ju!
Nu ska jag laga lite mat :)
Kramen!

Inga kommentarer: