lördag 17 november 2007

#2

Det är otroligt var skönt det kan vara att bara höra någon andas. Jag somnade flera timmar efter Leif hade somnat, låg ist framför tvn och njöt av att höra honom andas...
Det är fantastiskt att en sån enkel sak som att ligga bredvid honom betyder så mkt.

Nästa helg fyller jag år. Ska ha fest hos bror (han har större lägenhet), kommer nog komma hyfsat många :)
Större lägenhet ja... Det kommer vi nog att få snart. På bara nån månad typ. Fatta hur fantastiskt det skulle vara! Såg just en glimt av vad Äntligen hemma kommer att handla om... Jag tror minsann att vi kommer titta på det avsnittet, det var ett helt fantastiskt vardagsrum där! Den där tapeten... ojje!
Både jag och Leif blev storögda, skönt att vi är överens om en stil, det händer inte ofta ;)

Jag har köpt den galnaste tandkrämen nånsin. Den är blå, lika blå som en mörkblå riddarsporre. Man t o m spottar blått skum av den...

Undra vad som händer idag då... Leif sover just nu, han är väldigt trött. Jag är som ovan att ha han hemma sjuk, tror att han ska funka som han gjorde innan operationen. Vilket är väldigt korttänkt. Nog fattar jag att han inte är lika pigg och så som han var innan, vad jag mest vill säga är att jag är ovan.

Jag vill ha ny lägenhet nu!
Kramen!

Inga kommentarer: