måndag 21 mars 2011

Sorry

Jag vet, jag har inte skrivit på länge, men jag har inte haft ork/inspiration för det.
Jag vet att man kan nöja sig med att skriva ett hej, men oftast så vill jag skriva lite mer än så :)

För tillfället är vi magsjuka. Troligen har vi fått i oss Campylobacter av nåt i nån mat och åkt på en fin liten matförgiftning, som kan hålla i sig i ca 3 veckor.
Yay :P



Så hela förra veckan låg jag i soffan och hade kramp i magen efter varje måltid. Nu är det bättre, men inte riktigt bra än.
Det är bara det att den här veckan har jag inte tid att vara sjuk, så det är bara att jobba på ändå. Idag ska jag ut och beskära träd, lite tidigt, men det handlar om en kvist som är i vägen för skottningen. Bättre att nån som kan beskära träd gör det, jag har sett många skräckexempel på beskärning här i stan...
Sen ska jag träffa arbetsförmedlingen på onsdag och prata om starta eget-bidrag, på torsdag ska jag träffa dom igen eftersom mina a-kassedagar håller på att ta slut... Och på fredag ska jag jobba som Demopersonal på ICA.
Inte riktigt tid att ligga hemma nåt mer nu alltså :)

Tack och lov så är det ju inget som smittar, jag är noggrann och tvättar händerna och spritar dom lite då och då. Kommer ta med mig handspriten till ICA (fast där kommer jag ha handskar ändå) för att vara extra ren. Det är mest jobbigt med vätskebristen jag får.

Hoppas Leif slipper undan det värsta och blir snabbt frisk. Ska ner på stan och köpa magmedicin och linnetyg, så kan han underhålla sig med nåt :)

Inga kommentarer: