onsdag 22 juli 2009

Harry Potter

Idag var jag iväg och såg den. Mkt bra film, jag uppskattar även extraeffekterna som publiken bjöd på. Dvs mkt skratt, gallskrik som skrämdes mer än filmen som sedan ledde till mer skratt och även höga snyftningar när det var sorgligt.
Film är bäst på bio, det finns inget som gåt upp mot det :)

Tidigare idag har jag ritat lite trädgård, ringt en massa om bröllopet, sen varit med LindaN. Mkt trevligt. Vi fikade på Ainas, sen gick vi ner till älven där hon badade, jag kände inte riktigt för det så jag stannade på land. Hade det varit sol hade jag nog hakat på...

Nu ska jag försöka ta mig i säng. Jag är faktiskt trött så det borde gå bra att somna. Ska upp åtta imorgon, nu börjar tre veckors arbetstid. Inte van sånt ju...
Jag undrar hur jag ska hinna med allt annat jag har planerat :P

Kram och godnatt!

Inga kommentarer: