söndag 14 juni 2009

Bulgarien

Shit alltså! Vi åker till Bulgarien på söndag. Om en vecka! Bara sådär!
Jag kan erkänna att egentligen har vi inte riktigt helt och fullt ut råd, men jag tror att det kommer att lösa sig. Jag åker inte för att shoppa, utan för att få sol och värme, och det är gratis. Jag behöver inte köpa så mkt nya grejer för att åka heller, har kvar både solkrämer och liknande. Ska dock se till att köpa den där kiselsaken för magen, det tror jag är en bra idé om magen skulle må dåligt igen. Men dom har knappast så farliga bakterier där om man jämför med Isla Margarita. Mer lik våran egen bakterieflora, det är ju samma världsdel som Sverige :)
Vad spännande att åka! Undra hur det kommer att gå med språket... ojojoj!

Och hur spattig kommer jag att vara på midsommarafton?
Kram på er!

Inga kommentarer: