fredag 8 maj 2009

Mer effekt

Ja, idag är jag mkt mer effektiv än vad jag var igår. Iofs så planterade jag lite blommor på balkongen och satt och mipplade med loggan till vårat bröllop samt letade en massa på youtube efter passande utgångsmusik. Jag tror att vi vet vad som ska sjungas nu iaf. Kanske... :)

Idag fick jag mig iaf upp ur sängen i bra tid, ställde klockan på 9, snosade till halv tio. Trodde jag iaf. Våra klockor är inte riktigt rätt ställda pga en propp som gick. Så jag var faktiskt uppe redan 9:05! Wohow! Duktig jag är då :)
Hittills har jag hunnit slänga i två tvättar, den sista torkas nu, tömt och fyllt diskmaskinen. Det är nån annan som har bokat tvättstugan tolv, så jag har inte så lång tid på mig, men det räcker iaf till två maskiner :)
Jag har även bokat in tid för en kund, eller eg är det ju hon som bokat in mig, men skitsamma ;) En kund från i fjol, vi ska se hur hennes takträdgård har tagit sig :) Det blir riktigt spännande!

Jag har kvar att titta förbi brorsans lägenhet och vattna där, sen gå på stan lite. Eg hade jag planerat att träna igår, men kom mig inte iväg. Borde jag träna idag ist då? Hinner jag det innan 17? Då börjar tjejkvällen hemma hos Ida...
Jag får väl se...
Borde eg gå förbi arbetsförmedlingen med lite papper... Var kan jag tänkas ha mina gymnasiebetyg? Jag får prata med dom om det... kanske Grans kan faxa dom?
Nä, ner till tvättstugan och ta hand om det sista nu :)

Pusspuss!

Inga kommentarer: