lördag 7 mars 2009

My eyes are dim...

... I can not see
Det är nog inte så många som fattar det där, men Déle gör det. Det var hon som lärde mig den sången, bland så många andra. Har haft en mkt trevlig dag idag. Tänkte ha sovmorgon, men det såg en viss kattflicka till att jag inte fick. Så nu är jag faktiskt ganska trött och ska alldeles strax gå och sussa.
Satt hemma och tittade på saker på youtube innan jag gick ner på stan för att möta mamma för fika. Efter fikat var det tänkt att vi skulle till Dreamhack och dela ut flygblad om Piratpartiet, men det blev inte så. Vi såg på Skellefteås sida att det inte var så många där ute, så jag ringde lillebror som är där och gav några flygblad till han bara.
Sen for vi till Maxi och träffade på lillebror igen... Så jag bjussade han på hans yoghurt och energidryck.

Nån timma efter vi kommit hem kom M och A hit och vi lagade middag. Det är inte ofta vi gör det så många, maten blev mkt bra och vi blev mkt mätta.

Imorgon ska jag jobba, så jag ska nog ändå logga av nu. Skönt att kunna ta buss både till och från jobbet imorgon, det är inte ofta det händer. Visst så får jag vänta ett tag, men det spelar ingen roll...
Gonatt på er alla!

Kram och puss!

Inga kommentarer: