måndag 26 januari 2009

Isla Margarita

Hej alla!
Nu sitter jag pa hotellet i deras internetcafé. Det är helt fantastiskt här. Vi har jättevarmt och skönt, ca 30 grader hela dygnet.
Jag har sa mkt att skriva, nu kommer jag inte pa nat speciellt förutom... Titta i Norran ;)
Igar var vi pa utflykt, ötur. Vi fick se jättemkt. Bla var vi in pa i en botanisk trädgard och tittade pa massa blommor. Vi virrade bort oss i en labyrint av Benjaminfikus. Det är alltsa inga sma krukväxter här, utan stora buskar. Helt otroligt. En annan helt otrolig sak var att jag (JAG!) vagade lata en tarantella ga över min hand... Wow! Men jag är inte botad för det. Kommer säkert att skrika nästa gang jag ser en spindel hemma ända.
Idag har vi suttit i en jeep och jag har försökt att andas. Svart när det blaser sa mkt. Haret piskade i ansiktet, utsikten var otrolig. Det är helt fantastiskt här.

Jag tror jag strax ska överlata datorn till Leif, min älskade...
Pusspuss pa er!

Inga kommentarer: