måndag 24 november 2008

Rolig helg

Det har varit en bra helg, riktigt lång och innehållsrik.
I fredags efter jobbet var jag bjuden på Tjejkväll i Sex and the City-anda. Det var skitskoj! Det blev faktiskt en riktig tjejfest, med sminkning, håruppsättning osv. Och jättegod mat!
Sen var vi ut, slutade lite väl blött dock, så efterfesten var jag inte så mkt med på. Det ledde även till att lördagen mest spenderades i sängen, men det är ganska skönt att nån gång få ha det så. Det är ju knappast ofta!
Och igår städade vi och fixade eftersom hela familjen min kom hit och åt middag och tårta. Jag och äldstbrorsan fyller år till veckan (jag börjar känna mig gammal...) så vi slog ihop firandet :)
Mamma tyckte att vi hade jättemysigt, och visst, det har vi :)
Jag fick bra presenter, Bruna bröd (kakor) och biljetter till Cyndee Peters. Hon är fantastisk på att sjunga. Får väl se vem som ska följa med mig dit bara...

Idag är jag minsann glaf över att det går bussar! Snön vräker ner och det verkar blåsa ganska mkt åxå... Tyvärr får jag nog gå hem... Om jag inte får tag på Madde och hon vill komma hit ikväll och fixa hennes CV.
Nä, nu måste jag äta frukost och få igång den här dagen...

pusspuss!

Inga kommentarer: