söndag 9 november 2008

Nice vecka!

Det har varit en mkt bra vecka det här, har varit iväg till Lule och hållit föreläsning. Var där i onsdags. Min konkurrent från Lule var åxå där, vi pratade en hel del och sen på föreläsningen såg jag faktiskt att hon tog anteckningar... *stolt*
Efteråt kom hon fram till mig och sa att jag skulle kontakta henne så skulle hon hjälpa mig med prissättningen. Det är ju helt otroligt, ist för att ha en konkurrent fick jag en mentor. Kunde knappast bli bättre!
Dagen därpå började tidigt, buss till pite och jag sov nästan hela vägen. Jag hade inte sovit så jättebra hos min kusin som jag fick övernatta hos i Lule. Jag var hur trött som helst efter föreläsningen, men jag hade så många tankar om företaget osv så det var svårt att slappna av. Drömde dessutom mardrömmar så jag vaknade till ett tag på morgonen. Men iaf, jag kom fram ganska tidigt till Pite och gick hem till Déle. Där sov jag i hennes soffa ett tag till. Hur skönt som helst :)
Sen drog vi med oss hennes hund, gick ner på stan för att uträtta några ärenden, sen tillbaka till huset för att lämna hunden så vi kunde fika lite. Svårt att gå på café med en stor svart hund...
Det var en jättebra dag, tog bussen tillbaka till stan så att jag och Älsklingen kunde äta middag tillsammans.

Igår åkte vi till mina föräldrar för att vara där under helgen. Hela familjen kom hem, det var jättekul att vara hemma. Mina brorsöner växer så det knakar. Den yngsta har lärt sig att gå, så han trultade fram efter hans bror... Dom är söta.

Det har varit en lugn och skön helg, somnade tidigt igår och vaknade ganska tidigt. Vi gick ut på en promenad efter frukosten, sen drog vi upp båten en bit till. Skällde på mellanbror för att han gick ut på isen åxå, men den var ganska tjock, typ 2 dm, så det var eg inga problem...

Imorgon är jag ledig, ska bli skönt. Har tänkt att fixa en massa saker här hemma, bla rensa min garderob och se över vilka kläder jag använder och gillar. Stoppa undan lite inför vintern åxå. Blir en bra dag.
Måste bara komma ihåg att laga cykeldäcket, har punka på det igen :(

Nu blir det fika och tv!

Pusspuss!

Inga kommentarer: