onsdag 29 oktober 2008

Tacksam...

Igår jobbade vi över. Skulle eg städa lagret, men vi hann aldrig så långt. Eller, ja, vi tömde lagret på en massa saker, men själva städningen av det... Nja.
Jag jobbade från 9-22.30 typ, jag var helt död när jag kom hem...
Och idag då... Jo, jag börjar 8 idag. Jag har alltså typ hunnit hem, fikat, sovit, fikat och är nu redo att fara tillbaka till jobbet.
Skulle egentligen redan vara på väg. Men chefen ringde nyss och undrade om jag ville ha skjuts! Det var typ det bästa hon gjort på hela veckan! :)
Hade jag gått hade jag blivit sen, nu blir jag inte det. Och jag får sitta ner och ta det lugnt ett tag till, inte stressa.
Jag är helt utpumpad från igår.
Det blir iaf bra imorgon, då ska vi till Ume och se Betnér :)
Innan vi åker dit är det sovmorgon... ;)

Inga kommentarer: