söndag 25 november 2007

Födelsedag :)

Det har jag idag, så grattis på mig :)
Vi hade fest igår, var hemma hos bror eftersom hans lägenhet är större än våran (i ca en och en halv månad till iaf), det var en rolig fest, mkt folk. Dock inte så många som jag egentligen hade bjudit, eller, jo, mestadels var det väl sånna, men eftersom det var hos bror hade han bjudit in några fler. Kom t o m en kille senare på kvällen som när jag presenterade mig för honom även upplyste han om att det var min fest :)

Drack i lagom takt igår, känner inte av det så mkt, det är bra. Den enda jag ångrar var att jag beställde en drink (Sa överraska mig, jag fyller år) som var tusen ggr för söt för mig... Men det var hallon i och de var goda :) Magen blev dock inte glad på mig...
Bror drack inte i lagom takt... Eller så var det Ouzon som ställde till det för honom. Han orkade inte gå ut, det var ett bra beslut. Sa däremot att jag skulle hälsa till alla att det var efterfest hos honom sen :)
Pratar med honom nu på msn... Han hade hamnat under bordet efter alla gått... Och inte tagit sig därifrån... *suck*
Stackarn...
Snart ska vi ner på stan! Ska gå på skyltsöndag ett tag, sen ska vi käka på Viking hela familjen. Tur att jag inte spillde på klänningen igår, ska ha den idag åxå.
Det var en rolig fest, och jag har fått fina presenter. Jag är mkt glad!
Idag blir det några till presenter, sen en massa god mat! Behöver jag säga mer? ;)

Kram!

Inga kommentarer: