tisdag 8 december 2009

Mötet

Det var inte öppet nätverk, så jag kunde inte liveblogga, däremot skrev jag ner alla svaren som jag tyckte var viktiga.
Fast jag upplever nog fortfarande att anledningen till varför jag inte blir anställd var luddig. Dom pratade om helheten, om att han klarar av det bättre.
Som jag ser det så är det fortfarande en stark orsak att han är man. Det enda riktigt konkreta jag fick var att han har truckkort och inte jag. Hade dom lagt fram det ist för att hänga upp sig på den luddiga helheten, eftersom jag har skött uteträdgården själv tidigare, så kanske det hade varit lättare att acceptera det.
Nåja, vi får la se hur framtiden blir.

Idén om att kolla upp huruvida det är möjligt att hyra in/anställa mig som designer kom iaf upp, det är bra. Det känns som att Blomsterlandet har en bra utvecklingsmöjlighet där, och jag skulle gärna vara den personen som ritade :)
Det skulle kollas upp så vem vet, kan bli nåt av det.

Nu har jag ju ingen aning om hur nånting kommer att bli. Med Leif varslad så är det mkt möjligt att vi kanske flyttar. Eller så börjar jag plugga till hösten, eller så blir vi politiker på heltid... Vore inte så fel det heller ;)

Middag sket sig ganska hårt idag, åt mackor innan mötet och mackor efter mötet. Det blir säkert mer mackor på det senare ikväll.
Nu är jag trött och ska nog vila.

Kram på er!

Inga kommentarer: