fredag 25 december 2009

Jul i Jämtland

Andra julen som firas i jämtland, den här blev betydligt lugnare än förra. För två år sen (första gången jag firade jul här) så fyllde svärfar 60 år, så det blev storkalas och massor av folk! I år har det bara varit familjen. Nu har ju maken 4 st bröder, så det är ju inte så liten familj ändå :)

Det har inte blivit så mkt bloggat av mig på senaste tiden. Jag har jobbat och eftersom jag inte riktigt vant mig vid att stiga upp tidigt igen så har jag varit slut på kvällarna och inte orkat skriva nåt. Jag är en sån där person som gärna vill ha nån form av inspiration för att blogga, och det får jag inte när jag är trött. Ja, förutom dom fall som jag bara tycker det är jobbigt att sitta vid datorn ist för att ligga framför tvn ;P

Nu kommer snart Jimmy hit, han som var marskalk på bröllopet. Han bodde hos oss i en vecka innan bröllopet, så det blir kul att träffa han igen :)
Kan hända att vi tar en whisky och filosoferar resten av kvällen :)

Inga kommentarer: