fredag 18 januari 2008

Imorgon

Imorgon flyttar vi. Allt är nästan färdigt i lägenheten, har kvar saker i köket (mest mat) att packa. Sen så finns det ju småsaker lite här och var åxå, det är bara så svårt att se dom när det står kartonger överallt :P

Vi kommer att tapetsera idag. Det kommer blir spännande. Dels att se hur vi kommer att komma överens (ok, jag är inte så oroad över det, mest lite oroad över att Jonas kanske kletar lim på mig...), sen hur snyggt det blir. Det blir en fondvägg, men den är ganska diskret, man ser så många som inte är det, jag vill ha lite omväxling, inte som alla andra. Iofs kommer trädet att bli lite annars :)
Jag kanske måste gå dit och sopa från igår?

Jag har haft huvudvärk tre dagar i rad nu. Det är inte kul alls det. Funderar på om det beror på att jag har varit överhungrig flera gånger. Ofta dröjer middagen, och jag kanske blir hungrig vid 4. Nåja, jag har tagit fram ost från frysen nu, så då finns det pålägg om jag skulle bli hungrig... Får gå och köpa mer bröd åxå. Och hämta fler kartonger...

Imorgon flyttar vi. Shit.
/Kram

1 kommentar:

Inelina sa...

Jo men du har iaf något att göra jag sitter här utan Tomas och det min vän är ren tortyr. har inget roligt att göra heller... får väl räkna bilar eller nåt..