tisdag 12 oktober 2010

och ännu fler hus!

Idag var vi iväg på en visning av ett annat hus. Det var väl sådär. Huset i sig var bra, läget tyckte jag var sämre. Det vi såg på i söndags hade mkt bättre läge, men då var huset sämre.
Imorgon är det dags för hus nr 3 och på torsdag hus nr 4. Bra att se lite olika och kunna jämföra litegrann, både hustyper och priser.
Det vi ska titta på imorgon ser jag fram emot, tror dock att vi inte blir ensamma på den visningen som vi varit på de andra, men man vet aldrig.

Mötet på banken gick jättebra, vi har fått ett lånelöfte nu. Nu ska vi bara få ihop kontantsumman som krävs inför lånet. Jag funderar på om jag varje gång jag ser nåt som jag vill ha men egentligen inte behöver, då kan jag sätta in dom pengarna på kontot. Det borde ge oss en ganska bra inkomst till sparkontot ;)


(Källa)

Inga kommentarer: