måndag 15 februari 2010

God morgon!

Vad tidigt det är, så här tidigt var det ett tag sen jag var uppe. Jag har dessutom varit vaken i en timma redan. Får se hur länge jag orkar hålla mig igång. Det finns en stor möjlighet att jag kommer att somna nån gång senare idag :)
Jag har iaf vinkat av min make, han har påbörjat färden söderut till Googles kontor i Zürich. Han ska dit på arbetsintervju.
Det är typ hur häftigt som helst! Och väldigt skrämmande :)
Håll tummar och tår för honom imorgon, jag är själv ganska säker på att han kommer göra superbra intervjuer och kommer hejja för fullt här hemma för honom :)
Det är slutstationen han är på, efter tisdagen så har han gjort det han kunnat (den här gången) för att få anställningen. Han har redan haft 3 intervjuer med dom, så han har kommit sig långt redan :)
Det är skitcoolt :)

Själv har jag idag tänkt ner på museumet här i stan och titta. Det var länge sen jag var där och jag tror inte jag har några andra planer för dagen :)
Att röra på sig är bra, att titta på intressanta saker gör det lättare att röra på sig åxå :)
Nu ska jag ta frukost och passa på att titta på nån bra serie innan oljudet av borrarna börjar!

Inga kommentarer: