onsdag 3 december 2008

Julklappsdags!

Det börjar närma sig jul nu! Jag har kommit på vad jag ska ge dom flesta i familjen, har lite problem med Leifs del bara... Ska klura lite mer på den. Måste ju bli färdig med dom tidigare, eftersom vi träffar dom några veckor innan jul. Leif fick ledigt, så nu kan vi planera resan mkt bra :)
Imorgon börjar jag 13:00, ska nog på stan ett tag innan och kika lite. Vet inte om jag vill handla så mkt, för då måste jag ju släpa med mig grejerna till solbacken (jag kommer ta bussen från stan till jobbet). Inga problem att ta dit dom, men att ta tillbaka dom, det är värre det!
Jobbar till 21 imorrn, blir en ganska lång dag fastän jag börjar sent.

Jag var så glad imorse att jag kunde åka buss! Såg en stackare som kämpade på med cykel, stackars henne. Vet precis hur det är. Jag var glad när jag for hem åxå. Trickskida ftw! Ingen risk att sladda, inga problem med vare sig is eller lite djupare snö. Åsså går det riktigt fort i nerförsbackarna :) Men jag blir lämmen. Ordentligt åxå! När jag hade åkt halva backen idag, tog det så ont i benet och under foten, men jag ville inte stanna. Inte i en backe... Och det gick att hålla ut, men jag är lite trött nu ;P
Jag åker alltså på en skida, inte två. Sparkar med ena benet och står på det andra. Blir ju lite snebelastat så jag försöker att iaf i uppförsbackarna byta till det andra benet. Kommer få så konstiga muskler annars :P

Nåja, nu har älskling gjort en macka till mig. Jag ska ta på mig några andra kläder än dessa och kasta mig i soffan nu :)

Pusspuss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för din kommentar :) Läser även din blogg dagligen :P Kram