fredag 4 januari 2008

Nu har de spårat ur...

Öppnade posten, jag har fått lite reklam och sånt från Yves Rocher... Väldigt intressant läsning må jag säga!
Bl a kan man beställa deras fantastiska bantningskur med namnet Svelta. Den finns i smakerna choklad och mocca.
Man kan även köpa deras flytande tvål. Den finns i två dofter. Den ena doftar av kryddstark röd paprika, perfekt till köket (det står så!) och den andra luktar fräscht av solmogna tomater och basilika...
Va? Är det till matlagning eller till att tvätta sig med??
Dessutom får man en fin ring om man skyndar sig och beställer... Denna ringen finns det en fin bild på, typ 1 dm stor bild. För att försäkra sig så att ingen misstar storleken på den, har de även skrivit "Ringen på bilden är förstorad". Nähä? Menar ni det? Jag trodde att jag skulle kunna ha den runt alla tio fingrarna på en gång?
Haha! Vilka muppar!

Kan även tillägga att nyårs var mkt bra. Firades ute i skogen i Björn och Sophies nya hus. Jättefint hus, visst behövs det lite ny färg här och var, men planlösningen var jättefin, det var helt enkelt ett jättebra hus.
Dom bjöd på massa god mat, det blev tre-rätters. Ganska mkt mat åxå. Efter tolvslaget kom det fram chips och ostkrokar, lyckades kanske få i mig 20 st, sen var jag hur mätt som helst igen...
Vi har påbörjat packningen idag. Har lyckats fylla en låda. Dvs det går inte fort, men framåt iaf :)

Längtar massor till den nya lägenheten, kommer bli underligt att ha så mkt stor yta helt plötsligt.
Kramen!

Inga kommentarer: