söndag 9 december 2007

meltdown

Totalt. Ikväll kom floden.
Så Love actually. En av de filmer jag gillar allra mest. Men det är inte bra att se kärleksfilmer som går ut på att alla är tillsammans när man är ensam. Så när filmen slutat, så började jag gråta. Floder.
Jag saknar honom så. Nu är det över en vecka sen jag träffade honom. En vecka. Vi har inte varit ifrån varandra så länge sen dess han flyttade hit. Jag saknar honom så otroligt mycket.
Jag hade sett fram emot att gå på stan tillsammans, njuta av allt julfint och köpa julklappar. Det kommer inte gå nu. Han kommer knappast hem den här veckan heller, och veckan därpå jobbar jag konstant fram till den 22a.
Kan alltid gå ner på stan då, sista lördagen innan jul för att titta på alla människor och kanske fika lite julgott.
Jag får hoppas på det, kanske lyckas rycka upp mig lite. Om inte annat så har jag choklad...
/E

Inga kommentarer: