lördag 22 mars 2008

Hemhemma

Är hemma hos föräldrarna idag. Kom hit igår. Skönt att få koppla av ordentligt. Det gör jag aldrig så bra som här. Kan bero på att jag vet att jag inte kan bli kallad till nåt jobb, min mobil har inte ens täckning här så inte många kan ringa till mig... Åsså är det ju förstås hemma :)
Tyvärr har jag inte kvar mitt rum, det har lillebror fått ärva nu när de slår ut väggen mellan hans gamla och ena storebrors rum. Där kommer det ist att bli ett stort allrum. Blir coolt :)
Fast eftersom jag inte har kvar mitt rum och Leif stannade hemma i lägenheten med katten så blev jag förpassad till tv-rummet inatt. Soffan är skön att sova i, det är inga problem, var mest det att det var bra saker på tv så det tog ett tag innan jag somnade. Men jag var iaf uppe före 11 :)
Har hunnit bränna en massa kartonger och ska ta och gå igenom sommarkläder strax.
Eg är det väl vinterkläderna som är i mer behov av genomgång, speciellt nu när jag köpt en massa nya. Men, dom kläderna har jag ju i stan. Dom flesta iaf.
AH, nu har jag kuppat Filips dator ännu mer och fixat bra musik som spelar. Dags för klädrensning!

Inga kommentarer: